my heart flutter when my fingers touch the keyboard..yeah i'm ready to write^^

Friday 6 May 2011

this is what I called WHY!!

<<assalammualaikum>>

kenape kenape kenape
ialah perkataan pertama yang di digest oleh otak saye bile saye terpandang this thing!
anyeonghaeseyo~~ ismi DOMO-kun

give me one reason yang PALING AFDAL membuktikan this so-called DOMO-kun ni 'COMEL'??
kenape orang tergila-gila kan DOMO-kun ni?
scary je ade lah
tada~~

mane letak nye keCOMELan beliau?
da la muke super ganas
i just can't get the idea
adakah kerana

his eyes?
yang kalau my anak sedare ckp mate die butat-butat?

or 
his mouth?
yang dok menganga 24 7 
jatuh rahang mungkin?
awek domo..dimi?dumu?dadidu?

or 
his leg?
yang katek itu?
saye ke?

give me a reason only~~
why this thing
lagi famous COMEL dari I?
sampai bawak jalan kat runway tuu
cian awek ni kena telan dgn domo

so
this is what i called
WAE????

No comments:

Post a Comment