my heart flutter when my fingers touch the keyboard..yeah i'm ready to write^^

Monday 3 October 2011

::saya takut tangga::

huuuuuu.....masa dapat tahu dapat bilik kat tingkat 5 masa daftar memang otak pikir tangga je....
walaweii..gua takut nak turun takut ni bhai...
naik ok lagi..
tapi bab turun menurun ni memang scary sikit la kan..

aku jatuh tangga masa kat sekolah menengah hampir setiap tahun la kot..
masa form 3 jatuh depan cikgu sejarah..and boleh pulak cikgu tu cakap tanpa menolong aku yang sakit2 da kat situ 'haii saya ni cantik sangat ke sampai kamu jatuh?' wawawawawa sakit hati lagi perit dari sakit jatuh tangga..

masa form 4 nasib baik kelas bawah je...

masa form 5 jatuh kat asrama..masa nak gi prep pulak..takut lambat kene demerit gn ustad haris :)

masa kat matrik..jatuh gak..akibat pakai kasut so-called CROCS tuh time hujan!!depan studio orang weyhh..malu gamak nye nih...

dan akhirnya aku jadik takut nak turun tanga..
kalau turun pun sungguh2 berhati-hati...dan fokuss sekali...

tapi ade ke kat dunia ni penyakit STAIRSPHOBIA??
kalau ade aku mungkin termasyuk kat golongan tersebut C":


No comments:

Post a Comment